jueves, 29 de julio de 2010

UN PENSAMENT QUE AMB SURT DEL COR

Dijous   29   Juliol   de l'any    2010
Quina sort he tingut! No sé com vaig anar al Casal D'Entitats de Collblanch- La Torrassa a la Tercera Planta al punt Omnia Jis Arrels que és una aula d'ordinadors que traballen els blocs.


Em va atendre una senyora//senyoreta i li vaig preguntar si tenien plaça per mi, em va dir  que sí, tots els dijous de 11 a 13 hores. Jo venia d'una (unitat frenopàtica) i tenia que tindre les hores ocupades per no tindre altres pensaments.


Jo vaig veure una oportunitat que pot ser m'aniria bé.
Per cert, la señora/señoreta que em va atendre és la professora, es diu Milà, molt bona persona i molt emprenedora amb molta empenta.


Després d'un trimestre sé lo que és un bloc més o menys i he estat molt a gust amb tots els companys i amb la professora.




GRÀCIES  MILA
                                                                 PEPET

No hay comentarios:

Publicar un comentario